loading...

آموزش وردپرس

آموزش وردپرس

بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحان وردپرس آماده پيشرفت باشيد. اگر ميخواهيد قالب هاي وردپرس با امكانات حرفه اي و پيشرفته در سطح تجاري بسازيد قطعا به دوره آموزش وردپرس حرفه اي نياز داريد. پس قبل از ادامه كار يا قبول پروژه جديد، آموزش حرفه اي وردپرس را ببينيد تا با قدرت و توانايي هاي بيشتري شروع كنيد.

دوره آموزش وردپرس حرفه اي براي چه كساني مناسب است؟

  1. كساني كه اصول اوليه وردپرس را ميدانند و قصد يادگيري مباحث پيشرفته و اضافه كردن امكانات حرفه اي به قالب وردپرس دارند.
  2. كساني كه قصد ويرايش و توسعه قالب هاي وردپرس آماده را دارند.
  3. كساني كه مي خواهند طراحي اختصاصي براي سايت انجام دهند و از قالب هاي آماده استفاده نكنند.

مزيت آموزش وردپرس حرفه اي

شما با استفاده از آموزش وردپرس مي‌توانيد قدرت وردپرس را گسترش دهيد و آرام‌آرام اين سيستم قدرتمند را ياد بگيريد و سايت خود را راه‌اندازي و مديريت كنيد. بدون اينكه هزينه‌ي بالايي را متحمل شويد.

همان‌طور كه مي‌دانيد اگر طراحي سايت خودتان را به شركت‌هاي طراحي سايت واگذار كنيد بايد هزينه‌ي بالايي را بپردازيد ازيك‌طرف هم براي بروز شدن دوباره بايد باز به همان شركت‌ها مبلغي را بپردازيد و ممكن است كه در مديريت هم دچار مشكل شويد پس كم‌هزينه‌ترين روش، استفاده از يك سيستم رايگان بنام وردپرس كه به‌راحتي قابل مديريت كردن و ساخت انواع سايت، از شخصي گرفته تا تجاري هست حتي فروشگاه.

مي‌توانيد يك سايت حرفه‌اي آن‌هم با خلاقيت خود طراحي كنيد و آن را براي دنيا به نمايش دربياوريد و يك طراح سايت براي ديگران باشيد و از اين طريق كسب درآمد كنيد. و مي توانيد به راحتي با آموزش سئو وردپرس خود را سئو و كسب درامد نماييد.

چه كساني بايد وردپرس را ياد بگيرند

افرادي كه دوست دارند به دنياي تجارت الكترونيك وارد شوند…

طراح سايت خود و ديگران باشند آن را مديريت و شخصي‌سازي كنند…

كساني كه شركت يا هر نوع كسب‌وكاري دارند مي‌توانند از اين آموزش استفاده كنند تا براي خود سايتي را راه‌اندازي كرده و كسب‌وكار خودشان را رونق ببخشند.

آموزشي كه اكنون پيش روي شما قرار دارد كامل‌ترين آموزش حرفه اي وردپرس بوده و شمارو از ديگر منابع آموزشي بي‌نياز خواهد كرد.
پس اگر شما علاقه‌مند هستيد بدون اتلاف وقت يك متخصص وردپرس باشيد همين‌الان شروع كنيد.

آموزش وردپرس به شما چه مي آموزد؟

در اين دوره آموزشي وردپرس مي آموزيد به راحتي يك وبسايت براي خودتان طراحي كنيد و با آن بتوانيد به دنياي تجارت الكترونيك قدم بگذاريد. آموختن طراحي سايت با وردپرس مي تواند به روش هاي مختلفي براي شما درآمدزايي داشته باشد. شما مي توانيد در بخش هاي مختلفي شروع به كار كنيد.

از جمله مي توانيد براي خودتان سايت بسازيد و محصول يا خدمتي را بفروشيد. همچنين مي توانيد براي ديگران وبسايت طراحي كنيد و از آنها بابت طراحي سايت و پشتيباني پول دريافت كنيد ، وقتي طراحي سايت ياد بگيريد استخدام شما در شركت هاي مختلف راحت تر شكل مي گيرد و حتي مي توانيد در آموزشگاه هاي مختلف اين علم را به اشتراك بگذاريد و درآمد كسب كنيد.

با توجه به نكات مثبت و قدرتي كه در وردپرس وجود دارد ، و اين نكته كه هر كسب‌وكاري ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود را دارد و در فضاي ديجيتال و مخصوصا در سايت‌ها نياز هست تا بتوانند آن‌ها را به مشتريان خود ارائه كنند در برخي موارد شما نيازمند امكانات يا حتي ظاهري خاص هستيد تا بتوانيد به بهترين شكل كسب‌وكار يا محصول خود را به مخاطبانتان ارائه كنيد ، راه‌حل اين مسئله در برنامه نويسي وردپرس است.

شما حتماً در برخي از سايت‌ها با امكانات خاصي روبه‌رو شده‌ايد كه با خود گفته‌ايد : كاش اين در سايت من هم بود . اما نگران اين موضوع نباشيد هر مسئله‌اي راه‌حلي دارد. اما مهم‌ترين نكته اينجاست كه راه‌حل ساده چيست ؟

راه حل

راه‌حل اين مسئله استفاده از ويژگي Open Source وردپرس است. اين قابليت باعث مي‌شود تا شما بتوانيد در وردپرس هر قابليتي را كه مي‌خواهيد اضافه كنيد . اما براي اين كار شما بايد برنامه‌نويسي كنيد يا كار خود را به يك حرفه‌اي بسپاريد.
وردپرس بر پايه PHP كه يكي از محبوب‌ترين زبان‌هاي برنامه‌نويسي است نوشته‌شده است. دو كاربرد اساسي از برنامه نويسي در وردپرس افزونه نويسي و طراحي قالب است.

طراحي قالب در وردپرس

ظاهر سايت شما يكي مهم‌ترين عوامل ماندن مخاطب در سايت شما است، پس چه‌بهتر كه اين محيط اختصاصي براي شما و به سبك كسب‌وكار شما باشد . طراحي قالب وردپرس يكي از امكاناتي است كه مي‌توان با استفاده از برنامه نويسي ، از آن استفاده كرد.

اين طراحي مي‌تواند شامل همه‌چيز صفحات سايت شما مثل رنگ‌بندي ، آيكون‌ها و … باشد اما نكته مهم ، برنامه نويسي حرفه‌اي است كه اگر برنامه نويسي شما به‌صورت حرفه‌اي صورت نگيرد و نكاتي مانند ريسپانسيو بودن در آن رعايت نشود ، بجاي كمك به رشد سايت شما ممكن است موجب شكست سايت شما هم بشود. اما ما در دوره آموزش وردپرس حرفه اي براي شما اين كار را با توجه به سابقه درخشانمان در حوزه طراحي قالب وردپرس به‌صورت حرفه‌اي و اختصاصي آموزش مي دهيم.

افزونه نويسي وردپرس

يكي ديگر از دلايل محبوبيت وردپرس امكان اضافه كردن راحت افزونه‌ها به آن است. وظيفه افزونه‌ها ارائه امكاناتي است كه به‌صورت پيش‌فرض در وردپرس وجود ندارد . الان بيش از هزاران افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد اما نكته مهم اين است كه آيا آنچه را كه شما مي‌خواهيد دارد يا نه ؟

در برخي موارد شما مي‌توانيد از افزونه‌هاي موجود در مخزن وردپرس استفاده كنيد اما اگر امكاني را كه شما مي‌خواهيد وجود نداشت بايد چه‌كار كرد ؟
دوباره از قدرت برنامه نويسي وردپرس استفاده مي‌كنيم و اين بار آن امكاني را كه مي‌خواهيم به سايت خود اضافه مي‌كنيم . اما اين امكانات بايد داراي شرايطي باشد ؛ افزونه‌اي كه براي سايت شما طراحي مي‌شود اول بايد از منظر امنيتي مورد تأييد باشد كه مبادا در سايت شما باعث ايجاد رخنه امنيتي شود. نكته بعدي كد نويسي حرفه‌اي است كه نكته به‌راحتي قابل‌تشخيص نيست اما مي‌توان با استفاده از بازخوردهاي بعد از نصب افزونه به اين نكته پي برد.

هماهنگي كامل با خود وردپرس و كاربري آسان هم بسيار مهم است كه در ساخت يك افزونه بايد مورد توجه قرار بگيرد. اگر افزونه در پس‌زمينه سايت شما كاري انجام مي‌دهد ظاهر آن مهم نيست اما اگر افزونه در ظاهر سايت شما تأثير گزار است ، خيلي مهم است كه افزونه بتواند خود را با قالب سايت شما وفق دهد.

منبع: اف تي سنتر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1695854
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه